25 februari

Veckorna har bara rusat iväg här på Wången! Bara den här veckan kvar i skolan sen kommer jag inte komma tillbaka på 6 veckor tror jag, först har jag en veckas lov, sen två veckors praktik, därefter två veckors lov + att jag ska till Sälen en vecka efter lovet också wihoo:) idag va de hela 5(!!) plusgrader på wången och strålande sol! Red galoppöverrullningar på Valsa på ovalbanan idag! Hon va jätte glad och super pigg! Och med tanke på att hon är femgångare så är hon väldigt svår att få ner i trav från galopp då hon lägger sig i pass i princip hela tiden. Så där fick jag kämpa rejält! Idag går jag också på jouren så nu ska jag rusa ner till stallet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hästblogg

RSS 2.0