19 januari

Imorse runt tio åkte jag och pappa till Funäsdalen. Att lasta höet gick väldigt fort och sedan pussade jag på alla hästarna som Gunnel har, och sedan tjatade jag och Gunnel lite på pappa om att köpa en ny häst:)
Vi filade lite och sen då åkte vi hem.
Nu är jag hemma och ligger i soffan, väntar på att alla "systrar" ska komma hem hit. Imorgon ska jag ta en lång och mysig tur på Gungnir. Bara lunka runt lite i skogen. Sen imorgon åker jag upp till Wången igen, med skidor och pulka och allt vad de va, fick viktiga order av Elin att ta med mig en pulka upp, bäst man inte glömmer!:)
Väntar en rolig vecka där uppe som vanligt! Och nu när jag är hemma så blir de lite trökiga mobil-inlägg efter som min dator är uppe på Wången, men ni får stå ut, plus att de inte går att lägga upp bilder, så då blir det ännu tråkigare..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hästblogg

RSS 2.0