I'm alive

Då var jouren (nästan) klar för den här gången, bara eftermiddag och kvällsfodringen kvar idag och imorgon går vi av den på eftermiddagen. Kommer sova så gott efter de så ni annat inte!
Idag har jag varit i stallet i princip hela dagen, klev upp sju imorse och mockade och så, gick å käka frulle och sen red jag ut på L.Ymir med Elin Jessica och Louise. Han va jätte glad att få komma ut!
Efter de gick vi och kollade på hoppningen i ridhuset ett tag och sen red jag Isak i paddocken med Elin och Ljufur. Kunde verkligen inte bli nöjdare med Isak idag! Såå himla fin! Lite het i början i traven men de är mest mitt eget fel eftersom jag inte hittar rätt balans i början. Jobbade han till en väldigt fin form i både trav och tölt, klapp på axeln till mig själv! Nu ska vi ner och käka middag och därefter ska vi bada Ljufur, lortgrisen!
Isak och Ymir



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hästblogg

RSS 2.0