En dag ifrån min prins

Idag hade vi dubbel ridlektion för Sara, första hade vi övergångar till tölt och böjda spår. Jag hade valsa och hon va väldigt duktig men också tröög.. Men hon är duktig pluttan! Andra lektionen hade vi galoppfattningar och jag skulle då få Isak(!!?) Hetaste hästen i stallet typ! Jag gruvade mig jätte mycket i början och tänkte att jag skulle ramla av i dom här jäkla fattningarna. Men jag kom på mig själv sen att jag skulle sluta tänka åt de hållet. Jag tror Isak märkte av att jag var väldigt spänd i början och då vart han också självklart de. Tog en fattning och den gick åt helvete, så jag valde att bara få han i form i traven. Sara öste beröm över Isak och självklart jag också! Jag va jättenöjd med han!
Imorgon åker jag hem och bara är, ska gosa med Gungnir också som bara den
Fina Isak



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hästblogg

RSS 2.0