kompis de går bra nu!

Nu är allting så himla bra, allt rullar på sakta men säkert, åt rätt håll. Bättre vänner får man leta efter, ridningen funkar relativt bra och min familj är den bästa jag någonsin kunnat få. Jag är så lyckligt lottad som har min familj som står bakom mig och stöttar mig i alla beslut jag tar och allt jag gör.
 
Idag ska jag åka hem från Wången, och imorgon ska jag på sjukhuset och ta massa prover och sånt. Självklart mysa med Gungnir också!
Jag har även flyttat ihop med Mikaela den här veckan, känns som att vi kommer bli bra sambos, men jag kommer nog sakna E-huset lite och framförallt ELIN! Men vi träffs ju varenda dag i skolan ändå satt:)
Har även fått en ny passhäst, världens underbaraste Ymir från Slätterne
Han är så himla gooosig! Idag löslongerade jaag han i korallen och det gick jätte bra! Han var super duktig och lyssnade jätte bra på mig. Han kan inte göra så mycket annat eftersom han igår troligtvis blivit sparkad på underkäken.. Tre rejäla sår och ett sommär lite djupare än de andra så igår gick vi till veterinären så han fick kolla på det. Han trodde de inte va någon större fara så jag skulle bara tvätta  rent det minst en gång om dagen. och han kan inte ha något träns då nosgrimman kan ligga och skava så löslongering får det bli:)
Inte så mysiga...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hästblogg

RSS 2.0