Summerar denna vecka

Nu har ännu en skolvecka passerat, i torsdags gick jag på helgjouren igen.. I torsdags hade vi sitsträning för Sara, en av oss skulle sitta på och den andre skulle longera, jag och Elin hade Gambri. Sara berömde mycket när de väl gick bra, då jag inte klämmer åt med knäna, Aja baja! Tror klämmandet beror mycket på att jag har lite halvtaskig balans och då blir man lite osäker på den och då hjälper knäna till att hålla sig fast, men nu ska de bli ändring på de!


Ikväll ska jag och mickis till Östersund på biooo! Wehooo. Imorgon är de hästar som ska ridas så vi hoppas på fint väder. Har inte så mycket mer att berätta, händer inte så mycket mer förutom de rutiner jag har sova-vakna-stallet-skolan-stallet-sova ja.. Men jag har ju själv valt detta;)

Summerar veckan i bilder



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hästblogg

RSS 2.0