sjuker

Ligger hemma i sängen på Wången och är sjuk. förkyld å ont i huvudet och kroppen är inte med på noterna..
Kom hit vid 01.00. Lagomt less jag va då med tanke på att jag rest sen 18.00.. Vi va tvungna att vänta på tåget som va två timmar försenat..
Skulle egentligen haft longering på ridningen idag, och jag är väldigt stressad med de med tanke på att jag har prov väldigt snart på de och det var tydligen jättesvårt :(
Fick även reda på att jag har jour i stallet två helger irad, så kommer inte åka hem på tre veckor iallafall. Men de går ju bra även fast jag är sjuk nu, har snälla Elin som ger mig mat:)
Hemma har jag väl inte gjort så mycket, försökt varvat ner och lugnat förkylningen (som dock inte gick så bra) kört lite skoter och bara mått.
Ne men nu ska jag försöka sova och blir lite piggare..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hästblogg

RSS 2.0