Dålig uppdatering

Har gått lite trögt med uppdateringen här, har varit sjuk hela veckan och inte haft riktigt med tid..
Igår gick jag på helg-jouren också, är fortfarande sjuk men jag tänkte att de är bättre att få den överstökad.
Har hänt nada den här veckan eftersom jag varit sjuk men igår så åkte hela skolan till Åre, trotsade förkylningen och åkte, hade sån skid-abstinens att de inte va sant. De va jätte roligt och de va jätte fint väder i början men mot slutet drog de ihop sig och började snöa jätte mycket. Men de va jätte trevligt ändå! Idag hade jag lektioner med Häskö med tanke på att jag missade longeringen som dom andra hade på höstterminen. Fick longera bästa Valsa och hon va jätte duktig! Är jätte nöjd med henne och hon va super fin!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hästblogg

RSS 2.0